Thursday, March 17, 2011

Δωροδοκίες και άλλες αβρότητες

Τους τελευταίους λοιπόν έξι μήνες, ο ιδιοκτήτης του διπλανού διαμερίσματος προσπαθεί να το ανακαινίσει. Και λέω προσπαθεί, διότι έτσι μόνο μπορώ να εξηγήσω το γιατί κάνει τόσο καιρό για να φτιάξει αυτό το αναθεματισμένο διαμέρισμα. Οι ήχοι που ακούγονται σε καθημερινή βάση είναι αυτοί τοίχων που γκρεμίζονται (πόσους τοίχους μπορεί να έχει πια ένα τόσο μικρό διαμέρισμα;;), ξεκινώντας από τις 8 το πρωί και παύοντας επιτέλους να χρησιμοποιεί τα τρυπάνια/βαριές/αλυσοπρίονα/σύνεργα βασανιστηρίων του, κατά τις 10 το βράδυ. Αυτό γίνεται και τα Σαββατοκύριακα παρακαλώ.

Έλεος πια. Τί πρέπει να κάνω για να σταματήσει; Να του δώσω ένα απ' αυτά;






Άραγε μπορώ να τον δωροδοκίσω με μερικά εκλαίρ;

Αν ναι, θα με χαροποιήσει ιδιαίτερα γιατί, ξέρετε, δεν θα ήθελα με τίποτα να σκεφτώ πως ο μοναδικός λόγος που τα έφτιαξα ήταν για την "διεύρυνση" της περιφέρειάς μου.







16 comments:

  1. Μάγδα το έχω περάσει το έργο τρεις φορές μια το πάνω μια το κάτω μια το άλλο πάνω έλεος. Όταν πήγαινα στη δουλειά κάτι γινόταν αλλά τώρα που είμαι εδώ που να πάω!!!!σε καταλαβαίνω.
    Τώρα όμως ετοιμάζομαι εγώ να φτιάξω το δικό μου οπότε!!!αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνονται δουλειές σε ώρες απαγορευτικές.
    Λες να πιάσει η δωροδοκία!!!χαχαχαχαχα
    Καλό βράδυ!!

    ReplyDelete
  2. Άσε, εδώ στην Ολλανδία δεν έχει ώρες κοινής ησυχίας και βαράνε όποτε θέλουν. Κι όταν λέω διπλανό διαμέρισμα, εννοώ στο διπλανό οίκημα, αλλά είναι μεσοτοιχία. Πρέπει να πάω να χτυπήσω κουδούνι κλπ. Άντε να κατέβει... εκτός βέβαια αν πάω με δωροδοκία. Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες ;)

    ReplyDelete
  3. Να βάλεις και λίγο κόκκινο πιπεράκι στη σοκολατίτσα επάνω :-)

    ReplyDelete
  4. Μου είχε τύχει σε μια από τις πρώτες δουλειές μου, με μια παλαβή πελάτισσα. Συμφωνούσε στα σχέδια (αφού μου έβγαζε την ψυχή), τα κατασκευάζαμε και όταν τα έβλεπε, δεν της άρεσαν και τα κατεδάφιζε!!!! Έτσι ένα έργο που θα έπρεπε να γίνει σε 1 μήνα κράτησε 12! Μην απορείς λοιπόν μπορεί οι γείτονες να κάνουν κάτι τέτοιο!
    Αν τους δωροδοκήσεις με κάτι τέτοιο εγώ θα λιποθυμήσω στο λέω!! :))

    ReplyDelete
  5. Όπως είπε και η μαμά σε καταλαβαίνουμε απόλυτα!! τα περάσαμε αυτά εις διπλούν!!! και δεν έδειξε ποτέ κανείς έλεος!!! Ελπίζω τώρα που θα κάνουμε εμείς δουλειές στο σπίτι να μην ενοχλήσουμε τόοοοοσο πολύ... Καλό κουράγιο και μη νιώθεις ενοχές για τα εκλεράκια!!! καλύτερα να τα απολαύσεις εσύ παρά ο ενοχλητικός γείτονας!!!

    ReplyDelete
  6. Κική — χεχε

    Αγγελική — ωχ, λες να κρατήσει για άλλους 6 μήνες η κατάσταση; Δεν θα το αντέξω. Μήπως να πάω να φτιάξω κι άλλα εκλαιράκια;;;

    Arti — αν κάποια στιγμή σας χτυπήσει η πόρτα και δείτε κάποιον/α με εκλαίρ στα χέρια, θα καταλάβετε πως κάτι δεν πάει καλά :)

    Μου κάνει εντύπωση πώς και δεν ζήτησε κανείς ακόμα την συνταγή!

    ReplyDelete
  7. Αν δεν τα θέλει ο γείτονας θα τα πάρω εγώωωωωω χεχεχεχε
    Συνταγούλα όμως δεν βλέπω οέοοοοοο που είναι;;;;;;;;;;;;;

    ReplyDelete
  8. Αν τον δωροδοκήσεις με αυτά τα αριστουργήματα θα συνεχίσει τις επισκευές για να του τα πηγαίνεις συνέχεια.
    Συνταγούλα γρήγορααααααααα

    ReplyDelete
  9. Καθώς γράφω αυτές τις λέξεις, ο γείτονας κάνει τρελή φασαρία, η οποία ξεκίνησε στις 8 παρά τέταρτο το πρωί!! Ο Σ κι εγώ αποφασίσαμε ότι θ' αγοράσουμε ωτοασπίδες και θα κρατήσουμε τα εκλάιρ για μας!
    Ε... η αλήθεια είναι πως φάγαμε τα εκλαίρ πριν προλάβω να τα χρησιμοποιήσω ως δωροδοκία.

    Παρεπιπτόντως, δεν θα σας δώσω ακόμα την συνταγή για τα εκλαίρ γιατί δεν έμεινα ικανοποιημένη από την συνταγή της κρέμας. Θα τα ξαναδοκιμάσω με άλλη συνταγή και τότε θα σας την δώσω, γιατί πώς να το κάνουμε, θέλω να σας δίνω μόνο τα καλύτερα :)

    ReplyDelete
  10. εγω πάντως θα ήθελα να ήμουν γειτόνισά σου μονο και μονο για τα αριστουργήματα αυτά...μπορω να έχω ένα pleeeease??!!!

    ReplyDelete
  11. Eμενα τα εκλαιρ δε μ'αρεσουν,αλλα δε χανεις και τιποτα να δοκιμασεις,ποτε δεν ξερεις.Ελπιζω να τελειωσει συντομα η ταλαιπωρια σας...

    ReplyDelete
  12. cook — ευχαρίστως

    moukelis — κι εγώ το ελπίζω!

    ReplyDelete
  13. Μάγδα δεν μπορώ να φανταστώ γιατί δεν σας άρεσε η κρέμα!Πάντως εξωτερικά είναι μιαμ μιαμ!Ελπίζω να μην σας ταλαιπωρήσει πολύ ακόμα ο γείτονας!

    ReplyDelete
  14. Γειά σου Αθηνά. Η κρέμα δεν ήταν κακή, αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερη όσον αφορά στη γεύση αλλά και στην υφή. Ήταν λίγο πιο αραιή από ό,τι ήθελα κι επίσης θα προτιμούσα να έχει πιο έντονα σοκολατένια γεύση. Τα υπόλοιπα (σου + επικάλυψη) ήταν απλώς θεικά. Θα τα ξαναφτιάξω όμως κάποια στιμγή και θα επανέλθω!

    ReplyDelete
  15. δεν ξερω για τον γειτονα αλλα εγω αμα ετρωγα το γλυκακι σου θα ειμουνα πολυ χαρουμενη!τι να πω, υπομονη θα τελειωσει καποτε..

    ReplyDelete
  16. Τα εκλερ πανω κατω τα καταφερνω..το ωραιο γλασο γιαλιστερο και...Αχχχχχ...πος το φτιαχνεις?
    Οσο για το γειτονα ......τι να πω!???? Δεν μπορω να το φανταστω!!!!!!! Και εδω, δεν ειναι και ιδαιτερα διακρητικοι οι γειτονες.......αλλα οχι και ετσι!!
    (Χαιρομαι πολυ που επεστρεψες! Ετσι ειναι η ζωη...καποια πραγματα θελουν το χρονο τους για να μπορουμε να τα δεχτουμε)

    ReplyDelete