Sunday, July 8, 2012

Πηγές έμπνευσης










Εικονιζόμενα παραπάνω είναι τα cape gooseberries, είδος φραγκοστάφυλου. Τα βρήκα στη λαϊκή αλλά δεν έχω ιδέα τί να τα κάνω. Αυτή η συνταγή φαίνεται πολλά υποσχόμενη.

Τα video του Kinfolk πάντα καταφέρνουν να με εμπνέουν. Αυτό είναι το τελευταίο τους.

Θέλω αυτή την κουζίνα. Ο Antoni Gaudí ήταν ιδιοφυΐα.

Μιας και μιλάμε για Βαρκελώνη, είδα ξανά αυτή την ταινία (εννοείται).

Αυτό το video clip και η μουσική του ισλανδικού συγκροτήματος Sigur Rós. Επίσης, ποιός να το περίμενε ότι θα μ' άρεσε σε κάτι ο Shia LaBeouf. Γίνονται και θαύματα τελικά.

Να πώς γίνεται στο NOMA.

Όμορφα κεράσια, όμορφο blog.

Αυτός και αυτός ο πίνακας.

I spy Mikhael Paskalev. Όποιος θυμάται το Risky Business να σηκώσει το χέρι του.

Φοβερή ανάλυση των ειδών και trends στο food photography.

Ένας άκρως δημιουργικός πατέρας, φωτογραφίζει τις κόρες του.

Αυτόν τον καιρό βλέπω το δεύτερο season του The Killing.

Σας αφήνω με αυτό το κομμάτι.


Τα λέμε σύντομα με συνταγή.

Καλή Κυριακή!


Προηγούμενα: Πηγές έμπνευσης Νοέμβριος 2011 και Μάρτιος 2012.


8 comments:

  1. Όμορφη και γλυκιά ανάρτηση Μάγδα !!

    Μου άρεσαν οι φωτογραφίες του μπαμπά με τα κινεζάκια του σε περιπέτειες. Κοινοποίησα το λινκ!
    Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου από αυτά τα υπέροχα φρουτάκια που στην αρχή τα πέρασα για κολοκυθοανθούς...
    Μου άρεσε και η κουζίνα που σ΄ αρέσει.

    Μου άρεσαν όλα!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι!
    Φιλια.

    ReplyDelete
  2. Ωραία η σημερινή ανάρτηση, Μάγδα. Πολλές και πρωτότυπες προτάσεις!! Τα κεράσια μου έκλεψαν την καρδιά με τα χρώματά τους, καθώς και το Desserts for breakfast!!
    Καλή Κυριακή.

    ReplyDelete
  3. Καλησπέρα κορίτσια! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν!

    ReplyDelete
  4. τι πρωτότυπη ανάρτηση!!!!μ αρέσει!!!!
    θέλω τη κουζίνα..τη ταινία και τα κεράσια!!!!

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα! Εγώ πάλι έλω να μάθω ποια λαϊκή πουλά
    cape gooseberries!!!!!!

    ReplyDelete
  6. peps — ευχαριστώ!

    Espirito — η Haagse Markt στην Χάγη όπου μένω.

    ReplyDelete
  7. Θέλουμε κι άλλες τέτοιες αναρτήσεις, με τα site και τις εικόνες που "συμβουλεύεσαι" και σε εμπνέουν!! τον υπεραγαπώ τον Antoni, και την Pedrera του! ένας άνθρωπος που φαντάστηκε και έφτιαξε τον δικό του κόσμο..τί τυχερός αρχιτέκτονας και πόσο σοφοί οι Βαρκελωνέζοι, που τον στήριξαν! φιλιά από τη Μυτιλήνη :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου Μυρτώ! Έχω σκοπό να το καθιερώσω, αν δεν το έχω κάνει ήδη εδώ που τα λέμε, να μοιράζομαι τις πηγές έμπνευσης. Ίσως λίγο πιο συχνά απ'ό,τι το κάνω τώρα. Ίδωμεν. Χαιρετίσματα και φιλιά στην πανέμορφη Μυτιλήνη! :)

      Delete